Wat is een Digitaal Nalatenschapsdossier?
Alle belangrijke gegevens kunnen worden vastgelegd in een strikt persoonlijk digitaal nalatenschapsdossier. Alles is dan op één plek terug te vinden. Door in te loggen heeft u doorlopend inzage in uw eigen zaken. En het voordeel is dat het actueel blijft. Niet alleen het (levens-) testament, de huwelijksvoorwaarden en uitvaartwensen, maar ook de registratie van bezittingen en schulden is mogelijk, zoals bankrekeningen, verzekeringen, pensioen en hypotheek. Maar ook abonnementen, social media accounts en bijvoorbeeld de plek van de sleutel van de kluis.
Natuurlijk is uw nalatenschapsdossier zeer goed beveiligd en wel zodanig, dat alleen u daar toegang toe heeft. Mocht er wat gebeuren, dan is alles eenvoudig bij de hand, omdat alles wat u belangrijk vindt is vastgelegd. Dat neemt zorgen uit handen voor uw nabestaanden.
Samen met Cees van Voskuilen (De Regt Family Office) stellen we in een gesprek een digitaal nalatenschapsdossier voor u op. Een onderdeel van dit dossier zijn (levens)testamenten. In het gesprek wordt hier ook aandacht aan besteed of dit goed geregeld is of wellicht moet worden aangepast.
De voordelen voor de persoonlijke begeleiding zijn:
1. Expertise: Wij hebben diepgaande kennis van erfrecht, testamenten en nalatenschappen. Hierdoor kunnen wij u goed adviseren en bepalen wat de beste aanpak is.
2. Register Executeur: De inschrijving in het Register Executeur waarborgt dat er wordt voldaan aan hoge professionele normen. Dit geeft onze relaties gemoedsrust dat hun belangen in goede handen zijn.
3. Persoonlijke Aandacht: Wij luisteren naar uw specifieke wensen en vertalen dit naar een op maat gemaakt digitaal nalatenschapsdossier.
De kosten voor een digitaal nalatenschapsdossier zijn € 995,- incl. btw. Wij kunnen u ook begeleiden bij het vinden van een goede notaris om het vast te leggen.